Islamska sprawiedliwość

Prawo szariatu – cóż to takiego i czym ono grozi kobietom. Także Polkom.

Zasada terytorialności a prawa kobiet

Zgodnie z polskim kodeksem karnym polskie przepisy karne stosuje się do sprawcy, który popełnił czyn zabroniony na terytorium  Polski, jak również na polskim statku wodnym lub powietrznym, chyba że umowa międzynarodowa, której Polska jest stroną, stanowi inaczej.

Zakładam, że podobnie stanowi muzułmański kodeks szariatu – czyli muzułmańskiego religijnego prawa.

Zasada terytorialności w praktyce 

Przykład:

Młoda Norweżka, która nie ma nic wspólnego z religią muzułmańską, ale pechowo dla siebie przebywa właśnie w Dubaju, pozwala sobie na zakrapiany alkoholem wieczór. Najwyraźniej nie wie, że według tamtejszego prawa jawne picie alkoholu przez kobiety może grozić karą więzienia. niewykluczone, że mężczyzna, w towarzystwie którego spędzała wieczór uraczył ją czymś dodatkowym, żeby pozbawić oporów, a następnie ją zgwałcił. Rano, oszołomiona ofiara zgłosi ten fakt tamtejszej policji. W jej kraju tak się właśnie postępuje w podobnych sytuacjach.

Ale w Dubaju kobieta z miejsca tego pożałuje, bowiem na terenie muzułmańskich Zjednoczonych Emiratów Arabskich (ZEA), gdzie obowiązuje religijne prawo szariatu, seks pozamałżeński jest surowo zabroniony, a zatem każdy, kto dopuszcza się takiego czynu w ZEA podlega surowej karze. Norweżka została zgwałcona przez mężczyznę niebędącego jej mężem, a zatem to oczywiste, że swoim czynem wypełniła znamiona opisanego przestępstwa.

Skazana za bycie ofiarą gwałtu

W związku z powyższym Norweżka może liczyć na to, iż tamtejsze władze wtrącą ją do aresztu i to bez możliwości poinformowania bliskich, bowiem muzułmańskie prawo do tego przywileju wagi przywiązuje. Norweżka wkrótce się dowie, że postawiono jej zarzuty. Oskarżą ją o picie alkoholu i – najgorsze – seks pozamałżeński. W związku z tym niechybnie usłyszy wyrok – 16 miesięcy pozbawienia wolności.

Dlaczego?

Zasada terytorialności spowodowała, że Norweżka, która przebywając na terytorium państwa, gdzie kwestie seksu reguluje prawo szariatu, a seks pozamałżeński jest zabroniony padając ofiarą gwałtu, popełniła zabroniony czyn i stosuje się wobec niej prawo szariatu, a nie prawo norweskie.

Ekstradycja czyli międzynarodowa umowa o wydanie podejrzanego przestępcy

Aby zminimalizować negatywne dla podejrzanego o przestępstwo skutki  zasady terytorialności - tj. efekt podwójnego karania - dwa różne państwa mogą zawrzeć ze sobą umowę o ekstradycję. Takie umowy mają za zadanie sprawić, by przestępcy nie byli karani zarówno w swoim kraju, jak i tym, na terenie którego popełnili przestępstwo. Sprawdza się to w takich sytuacjach, kiedy np. na terenie Niemiec Polak popełnia przestępstwo zabójstwa. Teoretycznie, zgodnie z niemiecką zasadą terytorialności powinien odpowiadać przed niemieckim sądem. Jednak ponieważ Niemcy i Polska zawarły umowę o ekstradycji, Niemcy wydadzą Polsce rzezimieszka, a ten zostanie skazany u nas, tj. dostanie wyrok wymierzony zgodnie z polskim prawem i odsiedzi karę w polskim więzieniu. Jedyny ból – na koszt polskiego podatnika.

W przypadku Norweżki hipotetycznie byłby problem w ukaraniu jej we własnym kraju. Przecież w Norwegii i w każdym innym cywilizowanym państwie zgwałcona kobieta jest ofiarą przestępstwa a nie przestępcą. W związku z tym z punktu widzenia ZEA „nie opłaca się” wydać Norweżki do jej ojczystego kraju, bowiem tam „zasłużonej” kary nie poniesie. Poza tym jest kolejny szkopuł – Norwegia i ZEA nie mają podpisanej żadnej umowy międzynarodowej, która by takie wydanie umożliwiła.

Jak wykazać niewinność

Zgodnie z muzułmańskim prawem szariatu ażeby Norweżka mogła wykazać, że nie był to seks pozamałżeński, ale seks do którego była przymuszona, potrzebowałaby na to 4 świadków. Oczywiście mężczyzn. Oczywiście muzułmanów. Tylko oni mogliby potwierdzić tę jakże „niewiarygodną” wersję zdarzeń.

Nasza bohaterka takimi nie dysponowała. Przez ponad 3 miesiące się ukrywała. Dzięki rozmaitym zabiegom dyplomatycznym na najwyższym szczeblu udało się sprawić, że pod koniec lipca władze ją ułaskawiły i łaskawie zwróciły jej paszport. Kobieta odzyskała wolność tylko dzięki sztabowi prawników i ingerencji dyplomatycznej. Jednak równie dobrze mogło się nie udać …

W głowie się nie mieści?

A jednak. Niestety nie jest to historia wymyślona na poczet tego wpisu, ale prawdziwa. Niech posłuży za przestrogę dla wszystkich kobiet, które wybierają się do muzułmańskich krajów.

Kobiety Polki, które mają słabość do ciemnoskórych mężczyzn w turbanie powinny dobrze przyswoić sobie casus tej Norweżki, a nadto powinny doczytać ten tekst do końca.

Czym jest kobieta w świecie islamu?

Nikim.

A nie, przepraszam – własnością swojego męża.

Kobieta zgodnie z prawem szariatu jest traktowana przedmiotowo, jej prawnym obowiązkiem jest uprzyjemnianie życia mężowi. Kobieta taka nie ma prawie żadnych praw, a  ostatnio odbiera się jej nawet prawa do samodzielnych zakupów. W świetle prawa można ją gwałcić, publicznie poniżać i wymierzać fizyczną karę. Wyjdziesz za mąż za islamistę i pod to uwłaczające godności ludzkiej prawo będziesz podlegać.

Rozwód w prawie muzułmańskim

Potencjalny kandydat na męża, który dziś jest tylko romantycznym wyznawcą Allaha, po ślubie, czyli po zawarciu kontraktu, przyjmuje rolę jej pana. Jeśli kobieta w tym kontrakcie zawczasu nie zadba o przepisy uprawniające ją do odejścia, to można jej współczuć podwójnie, bowiem nie da rady się już z nim rozwieść.

Ten problem nie będzie oczywiście dotyczył pana męża. Może mieć on kilka żon jednocześnie, zaś gdy mu się któraś znudzi możliwość rozwodu gwarantuje mu bezwzględnie obowiązujące  prawo.

Procedura rozwodu z perspektywy męża, czyli SMS o treści: „Właśnie cię porzuciłem żono nr 4″.

Sąd? A gdzie tam, po co takie zbędne ceregiele.

Wystarczy, że pan mąż 3-krotnie poinformuje swoją żonę, że ją porzuca i uczyni to w obecności 2 świadków – ma się rozumieć mężczyzn – i już po sprawie. Żonę ma z głowy. Nie musi nawet podawać przyczyn, dla których żona mu się znudziła. jest to rewolucyjne prawo, bowiem dostosowuje się do współczesnych potrzeb. Od pewnego czasu, jako że nastała era telefonów, muzułmanin może poinformować żonę o rozwodzie także SMSem.

Rozwód a dzieci

Jeśli kobieta w międzyczasie urodzi swojemu panu dzieci, nie miejcie wątpliwości w jakiej religii będą wychowane niezależnie od tego jakiego wyznania była kobieta. Prawa rodzicielskie mają  tylko mężczyźni, matki mają wyłącznie obowiązki. Po rozwodzie dzieci naturalnie zostają z ojcem,  chyba że ten ich nie zechce. Wówczas matka ma obowiązek je sobie zabrać.

Niestety raczej się to jednak nie zdarza, bowiem tatuś muzułmanin dzieci zwykle „bierze”, aby zasilić nimi szeregi fanatycznych islamistów, wyznawców tej jakże pokojowej religii.

Prawnik na macierzyńskim mówi NIE!

Mając to wszystko na uwadze, nie zgadzam się, żeby jakakolwiek fanatyczna religia miała wpływ na ustawodawstwo w moim kraju.

Nie zgadzam się żeby wyznawcy jakiejkolwiek religii w Polsce byli uprzywilejowani w jakikolwiek sposób tylko dlatego, że noszą „zaklęte” turbany. Nie chcę żeby byli zwolnieni z obowiązku ich zdejmowania na lotnisku, podczas gdy każdy inny podróżujący poddawany jest szczegółowej kontroli.

Z ulgą przyjęłam, wiadomość, że sąd odmówił panu Skhowi zadośćuczynienia za obrazę jego uczuć religijnych (abstrahując już od jego religii) jakiej miał dostąpić z tego właśnie powodu.

Nie chcę zdejmować krzyża w instytucjach publicznych tylko po to, by ich zadowolić i mogli się tu czuć jak w domu.

Odetchnęłam także, gdy sejm nie zgodził się na męczeństwo zwierząt w Polsce tylko dlatego, że Islam czy inny  Judaizm  wymaga, aby zwierzęta ubijano w sposób rytualny.

Uleganie tego typu żądaniom w imię poprawności politycznej, nie jest bynajmniej przejawem tolerancji, ale pośrednim wyrazem akceptacji dla tego rodzaju „kultury” i poniżenia drugiego bliźniego w imię „religii”.

Można się zżymać na to, że polskie prawo nie jest doskonale, że nie zabezpiecza należycie interesów tej, czy innej grupy społecznej. Jednak nie ulega wątpliwości, że zdecydowanie lepiej podlegać pod nasze, w niektórych miejscach „ułomne”, prawa kobiet i matek niż dać się oddać się w ręce sprawiedliwości islamskiej, czy innej religii.

http://prawnik-na-macierzynskim.blog.pl/o-mnie/

262 komentarzy

  1. ~Swiński ryj · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Islam to nie religia, tylko świńskie gówno.

    Brudasy rozpanoszyły się po Europie zachodniej ale w Polsce dosięgnie ich ręka sprawiedliwości.

    Znów będziemy musieli ratować dupę Europie, jak to już niejednokrotnie w historii bywało.

  2. ~Hanna · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Precz- dzieki. Nie wszyscy sa zlymi ludzmi i to nie zalezy od religii.
    A noszenie hidzabu nie jest poleceniem meza…..
    w Arabii Saudyjskiej nosza pelne hidzaby i widac tylko oczy, no ale to tez jest kultura.
    Jezeli spojrzysz na inne miejsca nie koniecznie nosza one takie cos.

    • ~anna · 23 października 2013 Odpowiedz

      „pelen hijab” to niqab,,lub z kratka na oczy burka. Jaka kultura? Tam nie ma kultury, islam determinuje całe zycie jak jesc,spac, modlic się, a nawet srac. Muzyka, sztuka haram.! Czyli zakazane.

  3. ~x · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Ale turbany nosza hindusi a nie islamisci i jesli nie wiesz szczegolow to lepiej poczytaj dokladnie na temat islamu a nie zdawkowo i wyrwane z kontekstu lub zaslyszane od ludzi informacje podawaj .

    • Prawnik na macierzyńskim · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Nie szkodzi. Kontekst jest szerszy niż islam.

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Podpisuję się obiema rękami pod uwagą dotyczącą turbanu! Co z tego, że kontekst jest szerszy! Jeśli autorka bloga pragnie przestrzegać kogoś przed kimś, to powinna jednak trzymać się faktów. Inaczej mamy do czynienia z kolejnymi zaśmiecającymi internet wypocinami, podsycającym tylko nienawiść między nacjami. Dziękuję. Wpis ładnie się zapowiadał, ale tym turbanem prawnik na macierzyńskim dała dowód swojej ignorancji, tracąc przez to wiarygodność.

      • ~Gosc · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        Turbany noszą Hindusi ORAZ NIEKTÓRZY ISLAMIŚCI – np. często Turcy

        • ~joko · 4 września 2013 Odpowiedz

          Hej, kto tu jest nie douczony? i kto tu daje plame? Oczywiscie ze islamisci nosza turbany.
          Sa to duchowni islamscy, Czarne turbany
          nosza duchowni wywodzacy sie w prostej linii
          od Machometa, biale pozostali duchowni i
          islamscy. Pani prawnik napisala szczera prawde.

      • ~kil · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

        Polecam nauczyć się czytać ze zrozumieniem, a dopiero później komentować.

    • ~Maria B · 28 lipca 2016 Odpowiedz

      Masz rację.Ona coś przeczytała,coś usłyszała,może nawet raz zobaczyła.W Emiratach nie wolno pić i nie wolno iść z mężczyzną obcym ani do hotelu ani do restauracji. I bardzo dobrze,łajdactwa nie ma.Na ulicach jest BEZPIECZNIE,nikt nie okrada i nie napada.Jeżeli babka poszła to on wiedział,że to prostytutka i oddaje się.To jest jasno określone. I nie można o tym nie wiedzieć. Ale jeżeli panie chcą się buntować i pokazać swoje „ja” to wynik znamy.Ja widziałam taką artystkę w Indiach na własne oczy.

  4. ~Hanna · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    zdaje mi sie, ze jezeli bym byla ‚kupa go…wna’ jak to okreslil dex
    to by sie ze mna nie ozenil. :)
    i chcialabym dodac dex, ze moj maz nigdy na mnie reki nie podniosl- nie to co moj byly chlopak- polak, ktory potrafil mnie pobic

    • Prawnik na macierzyńskim · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Hanno, dziękuję Ci za ciekawy głos w dyskusji. Życzę Ci, podobnie jak Marcie, żebyście trwały w swoim szczęściu i nie musiały weryfikować swoich zapatrywań.Pozdrawiam serdecznie! PS Dexa musimy spacyfikować!

    • ~okon · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Czyli każdy Polak podnosi na swoją żonę/dziewczynę rękę a Islamiści nie, tak?

      A maż który uciął żonie nos bo zupa byla za slona lub oblał ją kwasem. To co to jest, pieszczota?

      ps. uważaj bo jak zupa nie wyjdzie… :/

    • ~wojciech · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Poczekaj a się spełni. Kiedyś nie wytrzyma i ….i czar pryśnie!He!He!

  5. ~zmeczona glupota · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    no i mamy kolejny wpis ktory nijak sie ma do rzeczywistosci.
    Powiedz moja droga ilu znaz muzulmanow? ile razy bylas w panstwie muzulmanskim ? albo chociaz ile znasz zon muzulmanow? alebo chociaz jeden dodatkowy przyklad takiej skrzywdzonej europejki jak ta norwezka?ale nie z google.pl nie nie, z zycia, korzystaj ze swojej jakze to niewykorzystanej widzy na temat islamu. no wlasnie, ja czuje ta pustke ktora masz teraz w glowie. szkoda ze czasami w miare inteligentni ludzie przekreslaja swoje pierwsze wrazenie oklepanymi informacjami rodem z wikipedii. nie mozna oceniac ludzi na podstawie ich religii. to ze kowalski pobil zone w gazecie jest ale ze kowalski jest katolikiem to juz nie ma. a jesli to jakis ahmed pobije zone w polsce to jest ze muzulmanin…przykro patrzec jak niewiedza zaglusza ostatnie krzyki rozumu… a moze bys napisala o czyms nowym?moze zainteresujesz sie dobra strona islamu?a moze poznasz doktryny?moze wtedy zauwazysz jak bardzo podobna jest to religia do katolicyzmu. moze poczytasz i dowiesz sie ze swietuja wydarzenia zawarte w Biblii?Kurban Bayram – podpowiedz i wiele wiele innych. oni akceptuja nasza wiare i zgadzaja sie z nia, to tylko zadufani katolicy nie potrafia przyznac ze skoro tyle osob wierzy – musial BYC i cos glosic ten ich Mahomet. tak duzo trzeba zeby nad tym pomyslec? czytajac twoj tekst czuje sie jakbym kopiuj-wklej czytala jakies bezimienny artykul poprawiony tylko na potrzeby bloga… bije stad niewiedza, ograniczenie tematu do rol pana i sluzacej opisujac malzenstwa muzulmanskie – moze to jakis kompleks? i przede wszystkim strach! strach przed wiedza ktora moze pokazac ze jednak ten islam tak inny i tak straszny nie jest… osobiscie wspolczuje tej norwezce ale jadac do konserwatywnych panstw powinna wiedziec jakie zasady tam obowiazuja.niech sie tak w Salt Lake City zachowa w USA i podobnie bedzie pewnie…samosad ze strony ludnosci. I z osobistego doswiadczenia podpowiadam – 90% INFORMACJI ZAWARTYCH W TYM POSCIE NIJAK MA SIE DO PRAWDY. pozdrawiam i zycze otwartosci umyslu…

    • Prawnik na macierzyńskim · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Droga zmęczona (moją) głupotą
      Otóż bywałam w muzułmańskich krajach i widziałam jak się tam m.in. traktuje kobiety. Myślę, że można oceniać ludzi po ich religii, bo jeśli ta religia każe ucinać głowy innym (wierzącym inaczej) to już tylko z tego powodu mogę ocenić, iż nie chcę aby jej wyznawcy zalali Europę. Masz racje co do strachu. Odczuwam uzasadniony strach przed islamizacją Europy.

      • ~maks · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        jeśli twierdzisz , że można oceniać ludzi na podstawie ich religii to może łaskawie odpowiesz jak ocenić ludzi którzy przez kilkanaście wieków z podpuszczenia kościoła katolickiego , mordowali miliony innych tylko dlatego , ze nie byli katolikami. Również dzisiaj zachowanie wielu katolików można porównać z zachowaniem dzikich zwierząt.Powiem Ci więc krótko ..zanim zaczniesz „wyjmować” drzazgę z czyjegoś oka , popatrz na belkę w swoim własnym

        • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

          :D bardzo słuszna uwaga! Ale, nie bo przecież, chrześcijaństwo to religia miłości, a islam nienawiści :D. Aż nie wiem, po co wdaję się w tę dysputę, z niedoukami nie da się dyskutować…

      • ~kontra · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        Norwezka jadaca do Emiratow powinna sobie zdawac sprawe z istniejacych tam ograniczen. Znane sa problemy z muzulmanami w Oslo. No chyba, ze nie czyta prasy i nie oglada zadnych wiadomosci. Generalnie sama sobie winna zaistnialej sytuacji. W krajach muzulmanskich nie mile widziane sa osoby naduzywajace alkoholu a cos takiego pewnie mialo tu miejsce.
        W krajach muzulmanskich nie ma kary za gwalt na kobiecie bo takie sprawy zalatwiane sa przez rodzine – ojciec lub brat maja obowiazek zabic gwalciciela.
        Jesli chodzi o muzulmanow to religia jak religia. Problem lezy w naturze ludzkiej i wychowaniu. Nie maja zwyczaju sprzatac po sobie. U nas nie jest dobrze ale u nich w tym wzgledzie jest tragicznie. Nie mieszkam na stale w Emiratach ale bywam tu bardzo czesto i siedze dlugo wiec jest czas na obserwacje. Tu ktos juz pisal o Montrealu – wcale sie nie dziwie. W innych miejscach gdzie mieszkaja przybysze z Polnocnej Afryki czy Arabii jest podobnie i jest to zwiazane z ich kultura osobista. Nie ma to nic wspolnego z islamem. I pamietaj, u nich jest 1437 rok u nas 2013.

      • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        Dominikanie (i nie tylko ten zakon) palili ludzi na stosach. Uważasz to za bardziej humanitarny rodzaj kaźni?

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Zmęczona głupotą, masz 100 % racji!

    • ~anty islam · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      a ja znam wielu i zgadzam sie z tekstem w 100 %. to jest tylko przyklad wielu aspektów tej religii, która pcha sie wszędzie niezaleznie od tego o jakim kraju mówimy . dość poprawności politycznej dla wybrańców.

  6. ~Hanna · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    byla tu tez mowa o paru zonach.
    No tak- moga miec wiecej niz jednna zone, ale musi ich na to stac, zeby zapewnic nowej zonie byt(no i pierwszej tak samo). a no i pierwsza zona musi wyrazic na to zgode.:)
    maz musi kochac obie tak samo co jest niemozliwe:)
    nie znam w moim otoczeniu zadnego muzulaminia ktory ma wiecej niz 1 zone.

    • ~okon · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Bo w UE jest zabronione…?

    • ~r-23 · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Zauroczona Muslimi Hanusiu akurat tak sie sklada ze mam do czynienia z robactwem zwanym muslim i wiem jak to wyglada od ppodszewki przed slubem ksiaze z bajki po gromadka dzieci zonka z torbami zakupow a ksiaze z bajki z tylu rozglada sie za jakas nowa poleczka no tak zona nastepna nie bedzie ale legalnie moze” szukac drugiej” znam osobiscie nasze rodaczki w zwiazkach z brudasami placzace po kontach i udajace ze jest wszystko ok tego nie przeskocza roznice kulturowe sa zbyt ogromne a kobieta w takim zwiazku jest nikim.Zapytaj czy tak nie jest zastraszona odpowie no cos ty jest ok ale lza w oku jest bardziej szczera niz drzacy glos nie zaluje naszych rodaczek same sobie wybieraja taki los a glos przestrogi odbieraly jako zazdrosc.Pozdrawiam

  7. ~Hanna · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    pani prawnik – nie oceniamy ksiazki po okladce.:)

    • Prawnik na macierzyńskim · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Oceniam książkę po jej zawartości, a w tym przypadku – po zachowaniach ludzi.

      • ~Hanna · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

        ale oceniasz ich po wyznawanej religii.
        i wrzucasz do jednego worka- tak jakby byli oni wszyscy winni calemu zlu.
        tak przypomniala mi sie piosenka grammatik podaje ze, pt. „nigdy wiecej”
        zacytuje ” zapalam swieczke zebys zobaczyl w ludziach ktorzy stoja obok ciebie swoich braci” „nigdy wiecej ksenofobii i uprzedzen , nigdy wiecej wojny, rasizmu(…)nigdy wiecej nasza sila jest milosc”

  8. ~Xantium · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    nie no ludzie błagam mogę tolerować muzułmanów dopóki będą oni wyznawali swoją religię ale bez przeginki że jeszcze będą nas zmuszać do islamu tak jak nie mam zamiaru tolerować naszych „moherowych beretów, czarnej masy poruszanej falami radiowymi o nazwie radio maryja czy jak kto woli szturmowców ojca imperatora” ;)

  9. ~nieważnekto · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    nie każdy rodzi się złym człowiekiem. Ale to co owa religia…przepraszam zasady tejże religii nakazują bynajmniej jest nie ludzkie. Wiara powinna nie być nakazywana może ale nie musi nie każdy się do tego musi stosować, Ale tu to jest poprostu przekorczenie granicy . Jeśli Polska zaakceptuje osiedlenie się Islamu to ja dziękuje bardzo. Nie chce żyć w kraju,nie chce mieszkać tam gdzie np.mój sąsiad czy ktoś z okolicy nie szanuje kobiety. Nie chce tego słyszeć,nie chce tego widzieć.

    • ~amanda · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

      To już dawno należało wyemigrować, bo ja tu brak szacunku widzę na każdym kroku, tu nikt nikogo nie szanuje, a szacunek do kobiet tez się raczej w oczy nie rzuca

      • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        dokładnie :D!!! Ale obywatele tego kraju, w 99% katolicy, jakże wybiórczo traktują nauki Chrystusa, nie pamiętają bowiem jego słów: kto jest bez winy, niech pierwszy rzuci kamieniem. :D

  10. ~Hanna · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Ludzie maja wlasnie ten problem, ze oceniaja zbyt pochopnie, bez wczesniejszego poznania osob/y, posluchania co ma/ja do powiedzenia.
    Prawda jest taka, ze czlowieka nawet ocenia sie po wygladzie- ooo jezeli jest brzydka/ki to napewno nie jest wart niczego!
    strasznie plytkie myslenie.

    • ~okon · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Tak tak.Gdzie mieszkacie? Polska, UK.. Europa ?
      Dlaczego nie chcesz sie przeprowadzić to ZEA?

      Przecież oni są tacy wspaniali…

  11. ~Hanna · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    „SWIAT NIE SLUCHA I NICZEGO WCIAZ NIE POJAL 3TYS LAT A WOJNY WCIAZ NIE SA HISTORIA, DOPIERO KIEDY ZROZUMIESZ ZE TEN OBOK JEST TWOIM BRATEM ODNAJDZIESZ WOLNOSC OD UPRZEDZEN, PATRZE W LUSTRO- ZACZYNAM OD SIEBIE.”

    Z BOGIEM LUDZIE.

    • ~okon · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Co ty bredzisz? Jakie 3k lat, od czego?

      Badzcie sobie, tylko z dala od Polski.

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Hanna, nie denerwuj się. Ci, którzy nie chcą widzieć w drugim człowieku brata, nigdy go nie zobaczą. Na szczęście jest też wielu takich, którzy wierzą w pokojowe współistnienie ludzi na tej planecie. Dzięki nim – Tobie między innymi – odzyskuję wiarę w człowieka.

      • ~anty islam · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        wierzę , tylko jak Ci „pokojowo nastawieni ludzie” są u siebie. bo ja jakoś pokoju dla innych u nich nie widzę

  12. ~Beata · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Biedna Norwezka… Hmmm, biedne Polskie rodziny w Norwegii, ktorym system tego kraju odbiera dzieci, poniewaz pracownicy socjalni nie rozumieja naszej slowianskiej emocjonalnosci. Dziesiatki polskich rodzin, ktore maja dzisiaj klopoty z odzyskaniem pociech, bo np. dziecko zaplakalo w szkole, bo w Polsce babcia zmarla. Skutek? Nauczycielka dzwoni po pracownikow socjalnych, ktorzy natychmiastowo zabieraja dzieci ze szkoly i po fakcie powiadamiaja rodzicow. A my sie bedziemy klocic nad jedna dorosla baba, ktora sie schlala i dala przeleciec koledze z pracy (Anglikowi) w Dubaju i poszla za to do pudla? W Norwegii prawo lokalne jest nieprzyjazne Polakom.

    • ~meg · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Jeśli bicie dzieci nazywasz „słowiańską emocjonalnością” to życzę Twoim dzieciom z całego serca, żeby norweskie barnevernet się nimi zainteresowało…

      A btw. „kolega” Marte nie był Anglikiem, a żonatym Saudyjczykiem

      • ~Beata · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        Stanelabys przed Polska rodzina, ktorej odebrano dzieci i naplulabys im w twarz? Tym dzieciom wytlumaczylabys, ze to dobrze, ze odebrano ich od rodzicow, poniewaz to przez nich sa smutne? Jestes tak samo emocjonalna, jak reszta wschodniej Europy – podniecasz sie moim postem i wychodzisz poza granice rzeczowej dyskusji probujac „personalnych” atakow. A gdyby gwalt sie przytrafil Polce, to prawdopodobnie ofiara uslyszalaby od Ciebie, ze sama sobie winna? „Slowianska emocjonalnosc”, to okazywanie uczuc – od radosci, po smutek. Polascy emigranci okazuja swoje rozterki, potrafia glosno narzekac i placza gdy jest im smutno. To samo robia ich dzieci. Polskiej rodzinie odebrano dzieci, poniewaz plakaly w szkole dlatego, ze zmarla ich babcia w Polsce. Norwedzy nie zrozumieli kontekstu i wedlug wlasnego prawa osadzili, ze dzieci nie moga sie wychowywac w rodzinie, w ktorej dzieci placza. Potrafimy sie smucic, gdy zdycha nam chomik, albo zlota rybka – gros polskich rodzin, ktore maja klopoty w Norwegii nie bily swoich dzieci, ale nioe wpasowaly sie w model nieemocjonalnego skandynawskiego zycia, gdzie nie wypada sie zasmiac na ulicy, nie mozna okazac smutku, czy strachu. To spoleczenstwo wyprodukowalo Brevika. Czym Ci ono tak imponuje?

  13. ~mar · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    islam nie jest sam w sobie złem. w koranie jest dużo miłości i humanizmu. i prawdziwie wierzący muzułmanin nigdy nie zabije lub wysadzi niewinnego człowieka w powietrze i bedzie kochał swoją żonę jak mało który europejczyk. są oni też takimi samymi mężami jak w każdej innej religii – są chamy i anioły. To co zabija sens islamu to połączenie go z polityką. to Bieda i podsycany umiejętnie fanatyzm prowadzą do tragedii. Podobnie jak w Polsce prostacki nietolerancyjny fanatyzm katolicki często łączony z neo-faszyzmem nie ma nic wspólnego z biblią i miłością. To dokładnie to samo co wypaczony politycznie islam!

    • ~maks · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      dokładnie

    • ~creb · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      masz racje, islam nie jest zły, tak samo jak każda inna religia, ma za zadanie wskazywać drogę wyznawca do poznania prawdy o Bogu, nie ważne czy nazywa się Jahwe, Kriszna,Zeus czy jakkolwiek inaczej, problem stanowi garstka tzw wybrańców którzy znajdują sie w każdej grupie wyznaniowej i którzy w imię posiadania władzy, bogactwa, w mawiają wyznawcom swojej religii, że to oni wiedzą co i jak każdy wyznawca ma robić aby uzyskać zbawienie. Wszystkie religie są tylko i wyłącznie korporacjami handlowymi mającymi na celu przyniesienie korzyści majątkowych grupie ludzi. Co najgorsze korporacje te walczą między sobą o każdą tzw duszyczkę, bo w końcu tylko ich religia jest prawdziwa, a każda inna się myli. Niestety problemem ludzi jest to że są tak wychowani ,ze muszą wierzyć w coś co jest ponad nimi, a przynajmniej pozwalają kilku darmozjadom wbijać sobie to do głowy. Nawet komunizm był pewną formą religii, tyle ze jego wadą było to że to co inne religie obiecują po śmierci w komunizmie były obiecywane za życia i dlatego po prostu został zweryfikowany negatywnie. To wina religii i to bez znaczenia jak ją nazwiemy, że na świecie jest tyle wojen i zła, bo najprościej zwalić odpowiedzialność za swoje czyny na coś czego nie można zweryfikować materialnie.
      Szkoda tylko że ludzie nie mogą w swojej ograniczonej świadomości obyć się bez religii, żyło by się spokojniej, choć jak nie było by Boga, to znaleźli by sobie Króla, który potem sam by mianował się bogiem i koło by się zamknęło. Niestety ale chyba najlepszą formą społeczeństwa była by anarchia, chociaż natura ludzka jest taka ze w końcu i tak doprowadzili by do rozwarstwienia swojej społeczności na tych co wydają polecenia i na tych co bezgranicznie słuchają i spełniają ich najbardziej nie realistyczne zachciewajki.

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Popieram!!! Podobnie jak w Biblii jest dużo miłości, a na ulicach naszego w 99% katolickiego kraju tego nie widać, ani miłosierdzia, ani przebaczenia. To ludzie interpretują święte księgi! Ludzie są ułomni. Ponadto są idiotami i dają sobą kierować przez kilku cwańszych, którzy wmówili im, że powinni dać sobą kierować. Stąd się bierze zło na świecie.

    • ~Kloszard · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      oj, ktoś chyba nie przeczytał do końca tej książki, lub podczas czytania umknęło mu co nieco. Rzeczywiście mając prawo do 4 żon i miliona żon z małżeństw tymczasowych są na pewno takimi samymi mężami jak w innej religii.
      Mając z góry zaklepaną pulę praw, których kobiety nie mają, jak ich mężowie mogą być chamami, skoro tylko wykorzystują swoje prawo, prawo które jest zapisane. Jeżeli będę chciał przestać być partnerem a stać się właścicielem, wtedy na pewno pomyślę o zmianie wiadomo w jakim kierunku.
      Jak na razie bardziej odpowiada mi to, że mam partnerkę niż kobietę odgórnie przymuszoną do masochizmu.
      Tak przy okazji, ja, 5 lat Niemcy, 2 lata w Anglii, 5 lat w Holandii, rok w Belgii.

  14. ~meg · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Najpierw piszesz „Mając to wszystko na uwadze, nie zgadzam się, żeby jakakolwiek fanatyczna religia miała wpływ na ustawodawstwo w moim kraju.”, a potem „Nie chcę zdejmować krzyża w instytucjach publicznych tylko po to, by ich zadowolić i mogli się tu czuć jak w domu”. No przepraszam, a katolicyzm to nie fanatyczna religia, która ma wpływ na ustawodawstwo w Twoim kraju? A co z prawem do aborcji, in vitro, czy zawieraniu małżeństw homoseksualnych? Polska nie jest państwem wyznaniowym, a sporo ludzi zachowuje się, jakby tak było. Skoro jednak tak nie jest, to krzyże z miejsc publicznych powinny zniknąć (możesz sobie nosić krzyżyk na szyi jeśli chcesz, to Twoja sprawa, ale nie narzucaj go innym), tak samo jak religia katolicka w szkole (powinny być zajęcia z historii i kultury religii). To jest naprawdę proste, ale właśnie fanatycy religijni nie dadzą sobie wyrwać władzy z rąk. Tak samo jest u muzułmanów, oni też mają swoich ojców Rydzyków i tylko takich się pokazuje w mediach. Jest naprawdę całe mnóstwo porządnych muzułmanów, którzy traktują swoje żony z szacunkiem i otaczają je opieką, ale o tym się w gazetach nie pisze, bo to nie jest tania sensacja.

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Słuszna uwaga!

    • ~gość · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      To samo chciałam napisać, krzyże powinny być usunięte z instytucji publicznych bo Polska NIE JEST krajem wyznaniowym.Ponadto grupa fanatyków katolickich bez przerwy ingeruje w sprawy dotyczące np. antykoncepcji, czy, jak napisałaś, in vitro. Możliwe kiedyś np. podwiązanie jajowodów jako skuteczne zapobieganie ciąży zostało zabronione. Osobom innego wyznania oraz ateistom katolicy wciąż nakazują i zakazują-i to ma być w porządku?

      • ~wojciech · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        Jak przyjdzie radykalny islam do Polski to nawet nie napiszesz takich słów bo od razu łeb ci zetną. Ale teraz możesz ponarzekać na kościół i nikt ci nic nie zrobi. Taka jest różnica!!

  15. ~wkrak · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    nie rozumiem , dlaczego wedle ich ( emiratow i innych gorliwie wirnych) prawa w polsce nie ucina sie ” klejnota „, za seks pozamolzenski, pewno by wiedzieli za co …

  16. ~Raven · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Proszę, poczytaj o tym incydencie nieco głębiej niż tylko na onecie, bo wydarzenia przebiegły nieco inaczej niż napisałaś. Poczytaj m.in. odpowiedź dubajskiej policji. Ja nie mówię, że karanie za seks pozamałżeński jest słuszne, wręcz przeciwnie. Wymagamy, żeby muzułmanie przybywający w naszym kraju przestrzegali naszych przepisów. Kiedy jesteśmy u nich przestrzegajmy ichnich. Proste.
    Nie jestem zwolennikiem islamu, szczerze mówiąc stresują mnie nieco. Ale widziałem już tyle alarmujących wiadomości dotyczących tego wypadku, że aż przykre jest kiedy ktoś pisze kolejny post nie sprawdziwszy faktów. Prawnicy ponoć mają we krwi dochodzenie prawdy, a tej nietrudno akurat dojść.

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Dzięki za ten wpis, bo już myślałam, że tylko mnie się rzuciła w oczy nierzetelność autorki…

    • ~wojciech · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Bo niby co? ona zgwałciła gościa? Stary czytaj ze zrozumieniem, ZOSTAŁA ZGWAŁCONA czyli jest winna? No może za dużo wypiła, ale czy to jest zbrodnia? Gość ja przeleciał, ale może al dżazira ma inne fakty i ty w to wierzysz?

  17. ~BARYŁA · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    MOŻEMY SIĘ KŁÓCIĆ O TO KTÓRA RELIGIA JEST LEPSZA W NIESKOŃCZONOŚĆ.DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE JEST TO ŻEBY WSZYSTKIE MNIEJSZOŚCI KTÓRE ZDECYDOWAŁY SIĘ SKORZYSTAĆ Z POLSKIEJ GOŚCINNOŚCI I OSIEDLIĆ SIĘ U NAS NA STAŁE PRZESTRZEGAŁY PRAWA KTÓRE OBOWIĄZUJE W POLSCE,ŻADNYCH ULG,ŻADNYCH FURTEK,SŁUŻĄCYCH OBEJŚCIU PRAWA!!!NIKT NIKOGO NIE ZMUSZAŁ DO OSIEDLENIA SIĘ TUTAJ WIĘC ALBO RESPEKTUJĄ POLSKIE PRAWO ALBO WRACAJĄ SKĄD PRZYSZLI!!!

  18. ~norka · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Mieszkam w Kanadzie od 27 lat, tak okolo 10 lat temu zaczal sie tez „nazajzd” muzulmanow na kanade :(. Mieszkam w Montrealu, pieknym miescie, ktore z dnia na dzien zmienia sie w mekke tego brudnego, nie okrzesanego narodu. Nazie zajeli jedna dzielnice, ale juz im za malo rozmanazaja sie jak karaluchy….. dzielnica w ktorej mieszkaja zmianila sie w brud i smrod. Jak ktos mieszka w Montrealu to wie ….. metro PARCK.
    Znam ich dobrze bo niestety mam taka prace, ze pojawia sie ich w moim miejscu pracy coraz wiecej. Praca jest dobra, latwa dobrze platna wiec jeden drugiego ciagnie za ogon. Zony ich oczywiscie nie pracuja, maja juz po 3 – 4 dzieci i kazda wciazy z nastepnym. Niestety Kanada ma chyba najlepsza na swiecie opieke dla dzieci. Moge Was zapewnic , ze kazda z nich majac 4 dzieci dopoki dzieci nie skoncza 18 roku zycia ma napewno zasilek rodzinny miesieczny w wysokosci okolo 2 tys, $ niezaleznie czy pracuje czy nie – no wiec sie mnoza jak kroliki….
    2 lata temu jeden muzulmanin zamordowal kobiete i 2 jej corki (zrobil to ze swoja zona i 18-letnim synem) okazalo sie, ze zamordowal swoje 1 zona i 2 swoje corki – nie podobalo mu sie ze dziewczyny chcialy zyc normalnie ….. Oczywiscie obie zony mieszkaly z nim ( dzieci rowniez) dla rzadu Kanady podal ze jest to jego dalsza rodzina . Mysle, ze nie jeden tu tak zyje z 2 – 3 zonami a tylko to ukrywa . Kobiety narodza mu dzieci – panstwo placi a on zyje jak krol.
    Jest to zly narod. Uwazam ze jak tak Japonia zamknela swoje granice dla muzulmanow , tak powinny postapic inne kraje. Prosze sobie poczytac jakie kary groza dla tych ktorych dostana sie do Japonii ukrywajac to ze jest sie muzulmaninem, napewno nie zrobili tego bezpodstawnie …
    rozpislalam sie :)
    pozdrowienia
    norka

  19. ~naturalny · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    a ja zrobię podobnie jak oni, będę się ładnie uśmiechał widząc ich w towarzystwie, a do nich samych przyjdę z karabinem i papa
    fałszywce straszne z tych muzułmanów

    ale poważnie mówiąc, wierzę, że nie są tam sami kretyni chcący wymordować cały świat, przecież mają mózgi i chyba sobie zdają sprawę, że też muszą kogoś tolerować

  20. ~ty3 · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Jezeli tak chwalicie muzułmanów, to powiedzcie mi dlaczego oni gdziekolwiek sie pojawia (Stany, UK, Niemcy, Francja) żądają budowy swoich meczetów, a gdyby katolik zażądał budowy kościoła w jednym z tych brudnych krajów to by mu łeb ucieli??? to są właśnie muslimy, brudne, fałszywe ścierwa. Najlepsze co możemy zrobić to nie wpuszczać ich do europy, a ci co już są to zastosować przymusową deportację! Won z europy złamasy!!!

    • ~abdul · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

      A CHOCIAZ BYLES TAM W TYM JEDNYM BRUDASNYM KRAJU ZE MOWISZ ZE JEST BRUDNY MIESZKALAM W MAROKO JAK ROWNIEZ W TUNEZJI I POWIEM CI ZE NAM DALEKO WSZYSTKIEGO NASZA CYWILIZACJA TO JEDNO WIELKIE NIEPOROZUMIENIE A TAK NAPRAWDE TO BRUDASAMI JESTEMY MY POLACY OBECNIE MIESZKAM W ANGLI I WIDZE POLAKOW WIEDZ LEPIEJ POWINIENES SIE ZAJAC SWOIM PODWORKIEM A POTEM ZACZAC PISAC O LUDZIACH TAKIE ZECZY

  21. ~rysiek · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    W sumie sama jest sobie winna. Znałą zwyczaje panujące w tym kraju i to właśnie ona złąmałą zasady. Arab nie tknie Arabki, a z „biała” wszystko tam uchodzi bezkarnie. Będąc w Libii (1980) pewien chłopak (19) powiedział mi: „Chce mi się „podmuchać. Muszę znależć jakąś Jugolkę…” Zapamięta to sobie na długo.

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Też właśnie o tym pomyślałam. Nieszczęśliwie się złożyło, ponieważ dała popis swojej ignorancji – a za ignorancję przychodzi- jak widać – niestety słono zapłacić.

    • ~abdul · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

      BRAWO TO JEST PRAWDA SKORO WIEDZIALA ZE JEDZIE DO KRAJU ARABSKIEGO TO NIE JEST TO TAK JAK W POLSCE MELINA , SIEDZACE MATKI Z DZIECMI PRZY PIWSKU MIESZKAM W KRAJU ARABSKIM MAM MEZA I DZIECKO JESTEM DUMNA ZE JESTEM MUZULMANKA I NIKT MNIE DO TEGO NIE ZMUSZAL A SKORO U NASZ WYMAGA SIE PRZYZWOITOSCI TO W KAZDYM KRAJU JEST TAK SAMO A NIE SMIEJACE SIE POLKI NA PLARZY W EGIPCIE I PO POZNANIU JAKIEGOS ARABA LECI Z NIM DO HOTELU

  22. ~A.Dors · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Jakkolwiek nie mam ani trochę sympatii do muzułmanów, to jednak finał tej sprawy był calkowicie inny i prawda okazała się całkowicie inna niż przedstawiała to rzekomo zgwalcona Norweżka. Jak było naprawdę nie chce mi się pisać, bo kazdy moze znaleźć to w necie.
    Ja natomiast z innej beczki. Czy naprawde aż tak bardzo różnimy się od muzułmanow i prawa szariatu?
    Byl u nas wypadek, kiedy pewien ojciec znalazl u syna działke marihuany i zaniepokojony zaniósł ją na policję. Pomijam ocenę takiego działania, bo teraz to nie istotne.
    Zjawil się więc z ziołem na policji, a tam z miejsca go zatrzymano za… posiadanie marihuany. W sumie skończyło się to dla niego jakimś tam wyrokiem. Czy to tak różne od prawa szariatu? Tak się dzieje, gdy obłęd przysłania oczy i zabija wszelką logikę. Podejście do narkotyków jest tak samo bojaźliwe w Polsce jak Arabów do seksu, więc i działania tak samo mądre.
    I żeby było jasne. Nie bronię narkotyków, bronie logiki. Niestety tam gdzie jest fanatyzm, tam jej brak. Bez względu czego dotyczy i jakie jest prawo.

    • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      hehe, dokładnie tak. Medice cura te ipsum, prawnik na macierzyńskim powinna chyba znać tę sentencję…

    • ~Aneta · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Absolutna prawda.
      Ktoś,kto przychodzi z marihuaną na policję jest głupi i naiwny,nie zna się ani na produkcji,ani na działaniu ani na „zieleninie”.
      Dlatego policja powinna stosować ZASADĘ DOMNIEMANIA.
      Prawnie -procedura zakazuje im LOGIKI.
      Dlatego kierują się ty,co napisane i karzą za „posiadanie marihuany”.

  23. ~Zbyszek z dzikiego zachodu · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Wielkie dzieki za madry i prawdziwy artykul.
    Polityczna poprawnosc to mzonki idiotow i naiwnych bezmozgowcow.
    realia zycia sa takie jak pokazuje artykol.
    Brawo za ukazanie prawdy. Dla myslacych -rzecz do przemyslenia, dla idiotow/idiotek – szkoda slow. Zycie pokaze prawde realiow.

  24. ~bl · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Oczywiście morderca to nie rzezimieszek, rzezimieszek to złodziej. „Zaklęte turbany” są w bajkach, Sikhowie to nie muzułmanie. Żydzi w Polsce są od 2 tysięcy lat i swoje prawa zawsze mieli, tracą je dopiero w 2013 roku. Muzułmanów Polska sprowadziła i zagwarantowała im prawa religijne – teraz je odbiera. Post na tyle ważny, żeby takie nieścisłości go nie deprecjonowały. Dla jasności: widzę zagrożenie islamskie dla Europy, zgadzam się z opinią o kobiecie jak elemencie inwentarza w niektórych krajach.

  25. ~ja65 · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    masz racje
    ale poprawność polityczna niestety wygrywa

  26. ~aha.. · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Podoba mi się ten artykuł, jest jest ciekawy i pouczający, i nie sądzę, aby autorka w czymkolwiek przesadziła poza pouczeniem, że w Polsce (dla polskich kobiet) jest to problem jakby zupełnie z księżyca. Niestety, nie jest. Sama tego doświadczyłam w pewnym sensie. Mój mąż był dziwkarzem i znęcał się nade mną, wykończył mnie i psychicznie i materialnie, a polskie prawo nie dość, że nic nie zrobiło, żeby mi pomóc, to jeszcze wbiło ostatnie gwoździe do mojej trumny. To nie wszystko, całe środowisko, w którym żyłam kawał wieku, jako dobra matka i dobry człowiek, również nie zrobiło nic, żeby mi pomóc, stałam się tylko obiektem plotek , które z czasem nabierały coraz większego okrucieństwa. Na koniec w ocenie środowiska, zostałam potępiona i … WYSZYDZONA, i wciąż jestem.. obgadywana jako ktoś bardzo zły, wyrzutek, który „coś tam narozrabiał”, (może była dziwką.. może coś innego, a może nawet nikt już nie pamięta o co chodziło, ale „kobietą wyklęta, poza nawiasem” na pewno pozostałam. A ci, którzy mieli okazali ukraść coś dla siebie cichcem i ukradkiem, co się tylko podczas likwidacji mojej osoby (i mojego dziecka przecież też! bo jemu też wszystko odebrano!) przez polskie prawo dało, zrobili to, bez najmniejszego wyjątku. Nie wątpię, że to głównie te osoby zasilają szczególnie brawurowo szeregi rozsiewających o mnie wykańczające plotki i szydzące ze mnie po dzień dzisiejszy.

    • Prawnik na macierzyńskim · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Współczuję Ci z tego powodu. Takie traktowanie kobiet jest ohydne niezależnie kto się znęca nad drugim człowiek – katolik czy islamista. Mam świadomość, że w Polsce również się źle traktuje kobiety. Różnica jest zasadnicza – w Polsce nie motywuje ich do tego religia.

      • ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

        No nie wiem. Poczytaj Biblię, może do Ciebie dotrze, jak bardzo patriarchat, w którym żyjemy jest usankcjonowany przez tę właśnie księgę. I zapewniam, że nie tylko w domach muzułmanów kobiety są katowane i nasze państwo nic z tym nie robi.

  27. ~Pawel · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Brawomza ten artykul!!!! Powiem szczerze, ze w tym przypadku cieszy mnie, ze Polska jest nietolerancyjna. Od razu zaznacze, ze ludzie innego koloru skory MI NIE PRZESZKADZAJA ale przeszkadza mi ich (w tym przypadku Islamistow) narzucanie swiatu swojej wiary. Szczegolnie jako Katolikowi. Jak pozwola nam budowac koscioly w Dubaju czy w innym Islamskim panstwie to wtedy zmienie zdanie.

  28. ~rennata · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Popieram wpis w 100%.Niestety,wychowani w tamtej kulturze wszystkie swoje prawa uważają za „oczywistość”.Na szczęście w naszym kraju jeszcze potrafimy sprzeciwić się narzucaniu cudzych zasad.I,mam nadzieję,że nie dojdzie nigdy do sytuacji,jak w którymś angielskim mieście,gdzie muzułmanie stanowiący sporą część społeczności lokalnej, zażądali nauczania podstaw islamu w szkole.Władze przychyliły się do żądania!

  29. ~To tyle · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Oceniać społeczeństwo po ich religii często jest zwodniczym obrazem. Przykładem – jest nasze. Są dziś jeszcze katolicy nagminnie uczęszczający na każdą mszę codziennie, nie tylko niepracujacy, są ‚białe małżeństwa’ – to ta bardziej fanatyczna część naszych rodaków. Pozostali odwiedzają kościół tylko w niedzielę, niektórzy nie w każdą, inni idą doń – bo rodzinka tego oczekuje, jeszcze inni – bo sąsiedztwo ich źle oceni. Niektórzy – tylko kolęda raz do roku i to wystarczy,ponieważ nie chcą obcować w poświęconym miejscu ze współwyznawcami ze względu na ich obłudę, znieczulicę wobec bliźnich wyłażącą nawet zanim przekroczą próg kościoła. O przemocy w rodzinie, w innych społecznościach nie wspomnę, a czasem dotyczy ona właśnie różnic na tle wyznaniowym. Większość deklaruje się jako katolicy. Są polscy Romowie, którym ogromne krzyże na ciężkich łańcuchach urywają karki, a nie są od posiadania tych precjozów lepsi, niż powinni. Jakie jest więc polskie społeczeństwo oceniająć według dominującej w Polsce wiary? Spędzające każdą wolną chwilę w kościele i zaganiające syna do ministrantury, zamiast pograć w piłę? Nie. ‚Pokazujące’ się tylko w kościele, czy na procesji dla najbliższego otoczenia, aby to nie osądziło delikwenta, że jest bezbożnikiem? Nie. Wierzące, ale z wyboru odseparowane – bo ma dość obłudy ludzkiej? Nie. Niewierzące? Też nie. Jakie więc jest? Różne. Nie ma dla nas jednej szufladki. Społeczeństwo islamskie też jest przekrojowo różne, jak nasze, jak każde. Krótki przegląd przy okazji wczasów, czrteru bywa bardz pobieżny i powierzchowny, nie da więc pełnego obrazu. Dość długo spędziłem czasu w ich świecie, w innym nieco czasie, w miejscu gdzie obecnie wrze, aby dostrzec, że przekrojowo różnią się jako społeczeństwo, jednak i to nie dało mi płaszczyzny do pełnego ich zrozumienia. Inna sprawa, że skoro biorą się dziś za burzenie własnego spokoju, to znaczy, że kiedyś zmarnowałem tam swój czas, ale o jakim społeczeństwie, czy miejscu nie możnaby tego po czasie powiedzieć? Pozdrawiam.

  30. ~vanilka · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Witam. Zgadzam się w stu procentach z Pani wpisem. Nie wyobrazam sobie, zeby w Polsce zabijac zwierzeta dla rytualu, nie wyobrazam sobie zeby mnie jako kobiete traktowac gorzej, bo jestem kobieta, nie wyobrazam sobie zeby moje dzieci byly wychowane na fanatykow tylko dlatego ze tak chce ich ojciec, a ja nie mam prawa glosu, wreszcze nie wyobrazam sobie zeby zabrac mi dzieci, bo jestem ich matka a nie ojcem… dla mnie ta religia jak i wszystkie podobne sa chore, nienormalne i ogromnie krzywdzace. pozdrawiam.

    i jeszcze do Hani i zmeczonej glupota, przyklad Polki zabitej przez meza islamiste, bo zabrala dzieci do Polski, kazal jej je wykupic w krotkim czasie, wiec sie „sprzedawala” (czego absolutnie nie popieram i nie dzierze) – obcial jej glowe w Polsce, wyjechal, i nic mu nie zrobili… zastanowcie sie, bo roznie w zyciu bywa, i choc nie zycze tego, moze to spotkac was lub wasze corki – naprawde tego chcecie czy jestescie az tak naiwne?

  31. ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Po przeczytaniu wpisu pani prawnik na macierzyńskim, pełnego dezinformacji i sprzeczności, oraz kilku komentarzy pod nim, wtórujących mu głosem nienawiści, ksenofobii i kołtuństwa, dotarło do mnie, że przez pryzmat takich wypowiedzi oceniają nas inne nacje. I wiecie co? Obraz nie napawa optymizmem. Śmierdzimy, chlejemy, kradniemy i maltretujemy dzieci – tak jesteśmy postrzegani, bo tacy jesteśmy. Drzazgę w oku bliźniego widzisz, a belki w swoim nie. Dziękuję za tę naukę, ja nie ważę się odezwać słowem po polsku za granicą, bo wstyd mi za ten obmierzły, plujący jadem na wszystkie strony, zamknięty, śmierdzący i kradnący naród. Dziękuję.

  32. ~Marek · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Turbany noszą Sikhowie a nie Arabowie. Sikhowie to kasta żyjąca w Indiach i wyznająca nie Islam lecz powstały w XV wieku Sikhizm, będący kompilacją Islamu i Hinduizmu. „Religia ta jest przeciwna wojnom religijnym. Nie chce dzielić ludzi na muzułmanów, hinduistów, chrześcijan. Uważa, że Boga można kochać, nazywając go Allahem, Jahwe, Kryszną itp.” – cytat z Wikipedii. Tak więc prawo szariatu nie ma tu nic do rzeczy. A co do turbanu – po nim poznać, że delikwent jest Sikhem. Turban jest związany z tradycją Sikhów a nie z Islamem. Każdy Sikh ma swój „rytuał” na układanie turbanu na głowie, co zajmuje trochę czasu. Sikhowie zajmują w Indiach z reguły najwyższe stanowiska państwowe – generalnie są dobrze wykształceni. W przeciwieństwie do Arabów czy Pakistańczyków.

    • ~Aneta · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Kefija (arab.: كوفية, kūfīyah ang.: keffiyeh, arabic scarf) – tradycyjne arabskie nakrycie głowy. Kwadratowy kawałek materiału, przeważnie bawełniany, złożony i owinięty w różny sposób dookoła głowy
      To jest nakrycie głowy Arabów.

      Może najpierw zapoznajcie się z tradycjami i dopiero potem komentujcie ,bo niezły bigos wychodzi.
      A takie nakrycia są noszone ze względu na tradycję i na klimat,o czym chyba każdy zapomina.
      Ponadto w naszym kraju istnieje prawo,a jeżeli Arabowie chcą żyć w nim według swojego,nikt im nie zabroni nosić kefiji,nie ma takiego przepisu jak do tej pory.
      Ale tak jak Norweżka będą sądzeni według prawa i ustawodawstwa polskiego.

  33. ~Renata · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Poprawność polityczna i tolerancja, wg koranu:

    Według dosłownego przekładu sury 3: 106, 107 w Dniu Sądu jedynie ludzie z białymi twarzami będą zbawieni. Ludzie z czarnymi twarzami będą potępieni. Jest to rasizm w najgorszej swojej formie!

    Jak podają Victor i Deborah Khalil w swoim artykule o islamie:

    Murzyni amerykańscy zostali przyciągnięci w szeregi islamu poprzez dezinformację. Mówi się im „Chrześcijaństwo to religia białego człowieka; islam jest religią całej ludzkości.” Mówi się im, że Allah i Mohamet są czarni. W rzeczywistości, muzułmanie na Bliskim Wschodzie nadal uważają murzynów za niewolników. To gorsze niż bluźnierstwo uwierzyć im, że zarówno Allah czy Mahomet byli czarnymi.
    Należy przy tym wspomnieć, że arabscy muzułmanie brali w niewolę czarnych afrykańczyków na długo zanim do haniebnego procederu przyłączył się zachód.

    Źródło: Victor Khalil and Deborah Khalil, „When Christians Meet Muslims,” Christian Herald, July/August 1988, p. 44.

  34. ~Zumi · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Fanatyzm religijny w każdej postaci jest nie do przyjęcia ,nie ma religii „dobrej” czy „złej” są tylko tacy ludzie :(
    A tak nawiasem mówiąc -nigdy nie byłam rasistką ale powolutku od wyjazdu z PL do Holandii (8 lat) zaczynam się taką stawać -nie chcę tego ale to nieuchronne stykając się i pracując z muzułmanami , Zaznaczam że nie wszyscy tacy są ale większość jednak ma tendencję do narzucania innym swych przekonań oraz stylu życia nie szanując jednocześnie stylu życia europejczyków których było nie było jednak są gośćmi :(

  35. ~wojciech · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Niedawno znalazłem taki komentarz na tema t islamu. W 100% sprawdza się w teraźniejszości. Mam nadzieję, że autor nie obrazi sie jak go przytoczę w całości WARTO PRZECZYTAĆ!!
    Oto treść:
    Islam nie jest ani religią, ani kultem – jest pełnym, kompletnym ustrojem. Ma religijne, polityczne, ekonomiczne oraz militarne komponenty. Komponent religijny jest podstawą dla wszystkich innych komponentów. Islamizacja następuje, kiedy w danym kraje jest wystarczająco dużo muzułmanów,aby zaczęli się domagać swoich tak zwanych „praw religijnych”. Kiedy poprawne politycznie i multikulturowe społeczeństwa zgadzają się na „rozsądne”muzułmańskie żądania o ich „prawa religijne”, po
    cichu przechodzą także pozostałe komponenty. Tak właśnie to działa:
    (Źródło danych procentowych – CIA: The World Fact Book (2007)).
    Dopóki populacja muzułmanów pozostaje w okolicach 1%, są oni postrzegani jako miłująca pokój mniejszość. W artykułach prasowych, filmach podkreślana jest ich barwna odmienność:
    USA — muzułmanów 1.0%
    Australia — muzułmanów 1.5%
    Kanada — muzułmanów 1.9%
    Chiny — muzułmanów 1% -2%
    Włochy — muzułmanów 1.5%
    Norwegia — muzułmanów 1.8%
    W zakresie 2% do 3% muzułmanie zaczynają odróżniać się od innych mniejszości. Zaczynają być widoczni jako członkowie gangów ulicznych iw więzieniach. Pojawiają się pierwsze symptomy nadużywania środków z pomocy społecznej.
    Dania — muzułmanów 2%
    Niemcy — muzułmanów 3.7%
    Wlk. Brytania — muzułmanów 2.7%
    Hiszpania — muzułmanów 4%
    Tajlandia — muzułmanów 4.6%
    Powyżej 5% zaczyna być zauważalny silny (nieproporcjonalny do ich liczebności) wpływ na społeczeństwo. Naciskają na wprowadzenie żywności halal (czystego wg. islamskich standardów), dzięki czemu wymuszają pojawienie się dużej liczby miejsc pracy dla muzułmanów. Pojawia się seria żądań do sieci handlowych o wprowadzenie tej żywności na rynek, często wzmocniona groźbami.
    Francja — muzułmanów 8%
    Filipiny — muzułmanów 5%
    Szwecja — muzułmanów 5%
    Szwajcaria — muzułmanów 4.3%
    Holandia — muzułmanów 5.5%
    Trynidad & Tobago — muzułmanów 5.8%
    Powyżej 10% rząd państwa zmuszany jest do uznania ich prawa do sądów Sharii czyli wg. prawa islamskiego. Docelowo Islam dąży do tego, aby cały świat był sadzony wg. prawa Sharii. Wyraźny wzrost
    bezprawia, pojawiają się muzułmańskie getta, gdzie nawet uzbrojone patrole policji boją
    się zapuszczać. Rząd zaczyna tracić kontrolę nad sytuacja. Jakikolwiek pretekst może doprowadzić do
    rozruchów, palenia samochodów i napaści na nie-muzułmanów.
    Gujana — muzułmanów 10%
    Indie — muzułmanów 13.4%
    Izrael — muzułmanów 16%
    Kenia — muzułmanów 10%
    Rosja — muzułmanów 10-15%
    Powyżej 20% zaczynają się demonstracje siły, podpalenia szkół, szpitali, samochodów, synagog i kościołów. Większość osadzonych w więzieniach to muzułmanie. Dotychczas sporadyczne grupy
    para-militarne dżihadystów zaczynają działać w świetle dnia, często wypierając na terenach zamieszkania muzułmanów lokalne siły porządkowe.
    Etiopia — muzułmanów 32.8%
    Powyżej 40% można się spodziewać regularnych masakr i ataków terrorystycznych. Organizacje para-militarne rządzą niektórymi terenami wg. własnego widzimisię. Trwają także uprowadzenia niewiernych kobiet, gwałty oraz utajone jeszcze niewolnictwo.
    Bośnia — muzułmanów 40%
    Czad — muzułmanów 53.1%
    Liban — muzułmanów 59.7%
    Powyżej 60% następują niczym nie ograniczane prześladowania niewiernych, sporadyczne masowe mordy, wprowadza się prawo Sharii w skali całego kraju.Niewierni są zmuszani do płacenia podatku „za
    ochronę” tzw. Jizja, często rekwirowany jest ich majątek. Masowy exodus nie-muzułmanów z kraju.
    Albania — muzułmanów 70%
    Malezja — muzułmanów 60.4%
    Katar — muzułmanów 77.5%
    Sudan — muzułmanów 70%
    Powyżej 80% pojawiają się czystki i mordy kierowane z poziomu państwowego.
    Bangladesz — muzułmanów 83%
    Egipt — muzułmanów 90%
    Gaza — muzułmanów 98.7%
    Indonezja — muzułmanów 86.1%
    Iran — muzułmanów 98%
    Irak — muzułmanów 97%
    Jordania — muzułmanów 92%
    Maroko — muzułmanów 98.7%
    Syria — muzułmanów 90%
    Tadżykistan — muzułmanów 90%
    Turcja — muzułmanów 99.8%
    Zjednoczone Emiraty Arabskie — muzułmanów 96%
    W pobliżu 100% następuje tzw. muzułmański Pokój (stad Islam jest znany jako „Religia Pokoju”) czyli „Dar-es-Salaam”, co znaczy „Islamski Dom Pokoju”. Wg.wojennej doktryny islamu powinien być wtedy pokój, gdyż wszyscy są już muzułmanami i nie ma powodów do walki.
    Afganistan — muzułmanów 100%
    Arabia Saudyjska — muzułmanów 100%
    Somalia — muzułmanów 100%
    Jemen — muzułmanów 99.9%”
    Oczywiście tak się nie dzieje. Aby spełnić swoją rządzę krwi, muzułmanie zaczynają mordować siebie na wzajem z różnych powodów.
    „Zanim miałem 9 lat, nauczyłem się podstawowego kanonu życia Araba. Ja przeciwko mojemu bratu; ja i mój brat przeciwko naszemu ojcu; moje rodzina przeciwko naszym kuzynom i klanowi; klan przeciwko
    plemieniu; plemię przeciwko światu, i wszyscy spośród nas przeciwko niewiernym. Leon Uris, The Haj”
    Dobrze jest pamiętać, że w wielu, wielu krajach, takich jak Francja, populacja muzułmańska skoncentrowana jest w gettach, określonych przez ich pochodzenie etniczne. Muzułmanie nie integrują się ze społeczeństwem w ogólności. Tym samym, uzyskują miejscami znacznie większe wpływy niż ich krajowy odsetek mógłby wskazywać.

  36. ~wojciech · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Niedawno to znalazłem. W 100% prawdziwe. Mam nadzieję, że autor tego tekstu nie obrazi się jak go przytoczę w całości:

    Islam nie jest ani religią, ani kultem – jest pełnym, kompletnym ustrojem. Ma religijne, polityczne, ekonomiczne oraz militarne komponenty. Komponent religijny jest podstawą dla wszystkich innych komponentów. Islamizacja następuje, kiedy w danym kraje jest wystarczająco dużo muzułmanów,aby zaczęli się domagać swoich tak zwanych „praw religijnych”. Kiedy poprawne politycznie i multikulturowe społeczeństwa zgadzają się na „rozsądne”muzułmańskie żądania o ich „prawa religijne”, po
    cichu przechodzą także pozostałe komponenty. Tak właśnie to działa:
    (Źródło danych procentowych – CIA: The World Fact Book (2007)).
    Dopóki populacja muzułmanów pozostaje w okolicach 1%, są oni postrzegani jako miłująca pokój mniejszość. W artykułach prasowych, filmach podkreślana jest ich barwna odmienność:
    USA — muzułmanów 1.0%
    Australia — muzułmanów 1.5%
    Kanada — muzułmanów 1.9%
    Chiny — muzułmanów 1% -2%
    Włochy — muzułmanów 1.5%
    Norwegia — muzułmanów 1.8%
    W zakresie 2% do 3% muzułmanie zaczynają odróżniać się od innych mniejszości. Zaczynają być widoczni jako członkowie gangów ulicznych iw więzieniach. Pojawiają się pierwsze symptomy nadużywania środków z pomocy społecznej.
    Dania — muzułmanów 2%
    Niemcy — muzułmanów 3.7%
    Wlk. Brytania — muzułmanów 2.7%
    Hiszpania — muzułmanów 4%
    Tajlandia — muzułmanów 4.6%
    Powyżej 5% zaczyna być zauważalny silny (nieproporcjonalny do ich liczebności) wpływ na społeczeństwo. Naciskają na wprowadzenie żywności halal (czystego wg. islamskich standardów), dzięki czemu wymuszają pojawienie się dużej liczby miejsc pracy dla muzułmanów. Pojawia się seria żądań do sieci handlowych o wprowadzenie tej żywności na rynek, często wzmocniona groźbami.
    Francja — muzułmanów 8%
    Filipiny — muzułmanów 5%
    Szwecja — muzułmanów 5%
    Szwajcaria — muzułmanów 4.3%
    Holandia — muzułmanów 5.5%
    Trynidad & Tobago — muzułmanów 5.8%
    Powyżej 10% rząd państwa zmuszany jest do uznania ich prawa do sądów Sharii czyli wg. prawa islamskiego. Docelowo Islam dąży do tego, aby cały świat był sadzony wg. prawa Sharii. Wyraźny wzrost
    bezprawia, pojawiają się muzułmańskie getta, gdzie nawet uzbrojone patrole policji boją
    się zapuszczać. Rząd zaczyna tracić kontrolę nad sytuacja. Jakikolwiek pretekst może doprowadzić do
    rozruchów, palenia samochodów i napaści na nie-muzułmanów.
    Gujana — muzułmanów 10%
    Indie — muzułmanów 13.4%
    Izrael — muzułmanów 16%
    Kenia — muzułmanów 10%
    Rosja — muzułmanów 10-15%
    Powyżej 20% zaczynają się demonstracje siły, podpalenia szkół, szpitali, samochodów, synagog i kościołów. Większość osadzonych w więzieniach to muzułmanie. Dotychczas sporadyczne grupy
    para-militarne dżihadystów zaczynają działać w świetle dnia, często wypierając na terenach zamieszkania muzułmanów lokalne siły porządkowe.
    Etiopia — muzułmanów 32.8%
    Powyżej 40% można się spodziewać regularnych masakr i ataków terrorystycznych. Organizacje para-militarne rządzą niektórymi terenami wg. własnego widzimisię. Trwają także uprowadzenia niewiernych kobiet, gwałty oraz utajone jeszcze niewolnictwo.
    Bośnia — muzułmanów 40%
    Czad — muzułmanów 53.1%
    Liban — muzułmanów 59.7%
    Powyżej 60% następują niczym nie ograniczane prześladowania niewiernych, sporadyczne masowe mordy, wprowadza się prawo Sharii w skali całego kraju.Niewierni są zmuszani do płacenia podatku „za
    ochronę” tzw. Jizja, często rekwirowany jest ich majątek. Masowy exodus nie-muzułmanów z kraju.
    Albania — muzułmanów 70%
    Malezja — muzułmanów 60.4%
    Katar — muzułmanów 77.5%
    Sudan — muzułmanów 70%
    Powyżej 80% pojawiają się czystki i mordy kierowane z poziomu państwowego.
    Bangladesz — muzułmanów 83%
    Egipt — muzułmanów 90%
    Gaza — muzułmanów 98.7%
    Indonezja — muzułmanów 86.1%
    Iran — muzułmanów 98%
    Irak — muzułmanów 97%
    Jordania — muzułmanów 92%
    Maroko — muzułmanów 98.7%
    Syria — muzułmanów 90%
    Tadżykistan — muzułmanów 90%
    Turcja — muzułmanów 99.8%
    Zjednoczone Emiraty Arabskie — muzułmanów 96%
    W pobliżu 100% następuje tzw. muzułmański Pokój (stad Islam jest znany jako „Religia Pokoju”) czyli „Dar-es-Salaam”, co znaczy „Islamski Dom Pokoju”. Wg.wojennej doktryny islamu powinien być wtedy pokój, gdyż wszyscy są już muzułmanami i nie ma powodów do walki.
    Afganistan — muzułmanów 100%
    Arabia Saudyjska — muzułmanów 100%
    Somalia — muzułmanów 100%
    Jemen — muzułmanów 99.9%”
    Oczywiście tak się nie dzieje. Aby spełnić swoją rządzę krwi, muzułmanie zaczynają mordować siebie na wzajem z różnych powodów.
    „Zanim miałem 9 lat, nauczyłem się podstawowego kanonu życia Araba. Ja przeciwko mojemu bratu; ja i mój brat przeciwko naszemu ojcu; moje rodzina przeciwko naszym kuzynom i klanowi; klan przeciwko
    plemieniu; plemię przeciwko światu, i wszyscy spośród nas przeciwko niewiernym. Leon Uris, The Haj”
    Dobrze jest pamiętać, że w wielu, wielu krajach, takich jak Francja, populacja muzułmańska skoncentrowana jest w gettach, określonych przez ich pochodzenie etniczne. Muzułmanie nie integrują się ze społeczeństwem w ogólności. Tym samym, uzyskują miejscami znacznie większe wpływy niż ich krajowy odsetek mógłby wskazywać.

  37. ~zwar · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Co do jednego fragmentu, to rozumiem, że skoro narzeka Pani, że po rozwodzie dzieci bierze mąż, to popiera Pani położenie kresu praktykom, które sprawiają, że w Polsce 97% dzieci po rozwodzie rodziców, trafi do matki?

  38. ~wojciech · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    A teraz wisienka na torcie, aczkolwiek nie dotyczy tylko islamu ale muzułmanie wiodą prym!!
    otwórzcie link poniżej, artykuł o obrzezaniu kobiet:
    http://kobieta.onet.pl/zdrowie/zycie-i-zdrowie/toczy-sie-wojna-przeciw-kobietom/mbbkw

    • Prawnik na macierzyńskim · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

      Zatrważający reportaż. Ciekawi mnie czy entuzjaści islamu będą dowodzić, że to przypadek, że muzułmanie wiodą prym w kaleczeniu tych dziewcząt, czy raczej podtrzymają tezę, zgodnie z którą taki zabieg wpływa korzystnie na ich urodę i to dla ich dobra…

  39. ~Spider · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Witam,

    Ledwo dałem radę przeczytać cała tą dyskusję pod tekstem, bo jest ona tak strasznie… „wszechpolska”… ;)
    Wiadomo, że najbardziej nas przeraża to, czego nie znamy… i wtedy boimy sie tego i z tym walczymy, choć tak na prawdę nie wiemy „dlaczego”… :/

    Co do artykułu, to jest w nim trochę prawdy, ale takie przypadki nie są jakąs normą – po prostu tam się zdarzają częściej niż u nas, bo to inny kraj, inna religia, inna kultura itp.

    „Mając to wszystko na uwadze, nie zgadzam się, żeby jakakolwiek fanatyczna religia miała wpływ na ustawodawstwo w moim kraju.”
    i
    „jeśli ta religia każe ucinać głowy innym (wierzącym inaczej) to już tylko z tego powodu mogę ocenić, iż nie chcę aby jej wyznawcy zalali Europę.”

    To trzeba by zacząć od naszego podwórka i wyrzucić z Polski obcych najeźdźców z Watykanu…. bo to co Pani napisała idealnie pasuje do wiary chrześcijańskiej i Kościoła Katolickiego :)

    Pozdrawiam,
    Spider

    Ps. na szczęście możemy spać spokojnie, nic nam nie grozi, bo żaden bóg nie istnieje… ani islamski ani chrześcijański ani żaden inny :)

  40. ~abdul · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

    PO PIERWSZE TO NIE WSZYSCY MUZULMANIE SA TACY SAMI PO DRUGIE NASZYM POLAKOM BRAKUJE KULTURY OSOBISTEJ W KAZDYM KRAJU MIESZKAM ZA GRANICA 15 LAT W HISZPANI W MAROCO JAK ROWNIEZ W ANGLI NASZA KULTURE WIDAC Z MOJEGO OKNA KIEDY SIE SLYSZY K….. I ROZNE INNE TYLKO MY TAK POTRAFIMY JESTEM MUZULMANKA 7 LAT MOJ MAZ NIGDY MNIE DO NICZEGO NIE ZMUSZAL A KIEDY BYLAM W POLSCE WSTYDZILAM SIE ZE TAKICH MAMY RASISTOW MIESZKAJAC W MAROKO 3 LATA NIGDY NIE SPOTKALAM SIE Z CHAMSTWEM WULGARNOSCIA JAK I PIJAKAMI SIEDZACYMI POD SKLEPAMI JAK ROWNIEZ NA DWORCACH MAM ROWNIEZ CORKE 5 LAT I JESTEM DUMNA ZE JEST OD URODZENIA W SWIECIE MUZULMANSKIM I NIE JEST JAKIMS TAM BRUDASEM JAK ROWNIEZ MOJ MAZ KULTURA JAK JEST W ISLAMIE POWINNA DAC NAM PRZYKLAD JESLI CHODZI O OJCOW DZIECI TO CHOCIAZ ICH NIE ZOSTAWIAJA ALE SA ODPOWIEDZIALNYMI RODZICAMI A NIE POZUCAJA NA SMIETNIK CZY GLODZA NA SMIERC OBECNIE MIESZKAMY W ANGLI I WIDZE POLAKOW NA CODZIEN GBURY BRUDASY SIEDZACE MATKI W CIAZY PIJACE ALKOHOL NA PLACU ZABAW WSTYD I CIAGLE TYLKO SLOWA K….A H….. I INNE POWINNISCIE SIE WSTYDZIC COS TAKIEGO PISAC .

    • ~abdul · 5 sierpnia 2013 Odpowiedz

      A JESZCZE ZAPOMNIALAM DODAC JAKA JEST NASZA RELIGIA PEDOFILE KSIEZA UTZYMUJACE SIE Z NASZYCH PODATKOW RELIGIA KTORA JEST ZA PIENIADZE BO CHCESZ KOGOS POCHOWAC MUSISZ ZAPLACIC CHCESZ SLUB ROWNIEZ PLACISZ A KIEDY PRZYCHODZI DO CHRZCIN TO TEZ MUSISZ DAC W KOPERTE WIEDZ MOZE CZAS ZAJAC SIE TYM CO SIE DZIEJE W NASZYM SWIECIE A NIE U MUZULMANOW

  41. ~On · 12 września 2013 Odpowiedz

    Oj mądry teks…
    To są bardzo trudne tematy. W myśl tej całej „poprawności”, tak naprawdę, pozbywamy się wolności. Ludzie tak często, bez zastanowienia rzucają hasła typu: bądźmy tolerancyjni, akceptujmy to, czy tamto, a najlepiej wszystko…
    Akceptacja zła, czy głupoty nie ma nic wspólnego z wolnością. Jeżeli wyzbędziemy się naszej kultury, przekonań i zasad, zostaniemy zmieceni z powierzchni ziemi w ekspresowym tempie.

  42. ~Milena · 8 października 2014 Odpowiedz

    Zgadzam się z tekstem w stu procentach. Mój ojciec mieszka w Paryżu. Kiedy opowiadał mi tego typu historie również myślałam, że przesadza. Bo przecież nie można uogólniać. Ale będąc u niego zobaczyłam jak to wygląda. Nie musiałam długo czekać. W Paryżu są dzielnice, gdzie nie można spotkać Francuzów. Sami ciemni. Przy czym afroamerykanin co najwyżej idzie pijany i zaczepi Cię o papierosa. Natomiast islam zwany również arabem – strach spojrzeć. Podam tylko jeden przykład, bo mogłabym pisać poemat opowiadając o tym. Lato, 40 stopni. Owinięta w czarne szaty od stóp do głów muzułmanka wraz z samcem alfa wsiada do autobusu. On się nią kompletnie nie interesuje. Mój ojciec widząc jej zaawansowaną ciążę ustępuje jej miejsca, pot jej z czoła płynie, decyduje się usiąść. Podchodzi jej luby, uderza ją w twarz i każe wstać. Po czym sam siada na jej miejsce. Szczęśliwie mój tata jak typowy Polak uczy Pana kultury. Błagam, nie mówcie mi że to dobra religia. Niech i są jacyś normalni. Ale nawet jeśli połowa z nich byłaby, to ja dziękuję za tę drugą połowę. Brak mi słów. Po kilku tygodniach tego co widziałam, ręką i nogą podpisuję się pod postem. Niech się rządzą u siebie. Tutaj niech się dostosują. I oby nie poczuli się tu nigdy jak np. we Francji.

  43. ~Max · 15 maja 2015 Odpowiedz

    Życzę tego wszystkim feministkom, które zniszczyły naszą cywilizację Chrześcijańską… życzę wam burki i chłosty!!!!!!! Kobiety nie chciały Króla Jezusa Chrystusa, to będą mieć Króla Allaha (Lucyfera) :D

  44. ~Adam Nowak · 5 czerwca 2015 Odpowiedz

    Słuchajcie… Nie wszystko złoto, co się świeci, jak również – nie wszystko złe, co jest inne niż to, które znamy… Za fanatyzm religijny winę ponoszą konkretni wyznawcy danej religii, jak również dana kultura (niezależnie jaka jest akurat wyznawana religia), a nie sama religia. Nie mylmy pojęć. Inny jest bowiem islam ZEA, a zupełnie inny islam polskich muzułmanów. Tak samo zresztą jak inny jest katolicyzm Polaków, a inny katolicyzm np. mieszkańców Ameryki Południowej… Wina fanatyzmu wywodzi się z kultury danej społeczności, a nie z samej religii… Wypowiadając nasze zdanie na dany temat zechciejmy myśleć nieco szerzej, zechciejmy zdjąć klapki z naszych oczu… Proponuję lekturę kwartalnika „Teologia Powszechna”. Z tego co jest mi wiadomym jest to jedyne na świecie pismo teologiczne wydawane (u nas w Polsce) wspólnie przez chrześcijan, żydów, muzułmanów i racjonalistów. O religii, teologii piszą bardzo przystępnym językiem. A poza tym – jest to autentyczne, wypowiadają się tam ludzie z tych konkretnych religii, a więc ci, którzy znają daną religię z „autopsji”, a nie ci, którym „wydaje się”, że ją znają… Tutaj link do strony: http://teologia-powszechna.blogspot.com/

  45. ~Ania · 8 lipca 2015 Odpowiedz

    Czytam te wasze opinie z zaciekawieniem nie wszystko jest Tu prawdziwe zauwazam duzo osob ktore Sa nie doczytane I Sa wrogo nastawieni ale nie kazdy Islamista jest taki Sam ja mam narzeczonego a niebawem meza islamiste jest to kochajacy troszczacy sie o mnie czlowiek ktory szanuje moja religie kazdego dnia mnie wspiera I liczy sie z moim zdaniem.To ja sie kloce I nie raz dostanie jak mu sie nalezy raz mna szarpnal z czego potem plakal .Im trzeba tlumaczyc jak maja postepowac z kobietami nie bic nie krzyczec I nie rozkazywac ja swojego nauczylam wszystkiego jak powinien traktowac mnie.Oczywiscie zyjemy w Angli Pakistan jak dla mnie za bardzo kieruje calym zyciem czlowieka z czym sie nie zgadzam.

  46. ~sam · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Przyganiał kocioł garnkowi…Aneta ma rację. Nieznajomość prawa nie zwalnia od konsekwencji ich nieprzestrzegania, nie można się też spodziewać że wszyscy przestrzegają tych samych standardów obyczajowych i moralnych. To co zaprezentowała Norweżka to zwykła niefrasobliwość.

  47. ~dex · 3 sierpnia 2013 Odpowiedz

    islam to zaraza!!!!!!!

  48. ~amanda · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Fanatyzm religijny to zaraza, nieważne jakiej religii dotyczy, Powoływanie się na religię i postępowanie wbrew jej doktrynom toteż zaraza. Najgorsza z możliwych. Nigdzie nie widziałam tylu ludzi o podwójnej moralności co w Polsce. Religie są dla mądrych, którzy rozumieją, jednostki prymitywne tłumaczą ją sobie po swojemu i więcej z tego szkody niż korzyści. Pozdrawiam wszystkich inteligentnych inaczej.

  49. ~aga · 4 sierpnia 2013 Odpowiedz

    Podpisuję się :)!

Zostaw odpowiedź